لابراتوار برادران تاجیک

لامینت گلاس سرامیک ، میلینگ سنتر ، ساخت زیرکونیا

لابراتوار برادران تاجیک

لامینت گلاس سرامیک ، میلینگ سنتر ، ساخت زیرکونیا

لامینت گلاس سرامیک ، میلینگ سنتر ، ساخت زیرکونیا
Tel:02177905557
Mob:09128201109

  • ۰
  • ۰

پروتز ثابت :

درمان پروتز ثابت عبارت است از جایگزینی و ترمیم دندان ها به کمک جایگزین های مصنوعی به گونه ای که پروتزها به راحتی از محیط دهان خارج نشود و هدف آن برگرداندن فانکشن ، زیبایی و راحتی به بیمار می باشد .

این نوع درمان می تواند رضایت وصف ناپذیری را هم  برای بیمار و هم برای دندانپزشک به ارمغان آورد.

در پروتز ثابت می توان یک سیستم دندانی معیوب با عملکرد ضعیف را تبدیل به اکلوژن سالمی نمود که سا ل ها کارایی داشته و به میزان زیادی زیبایی را افزایش دهد .

درمان پروتز ثابت را می توان در گروه های روکش تک دندان ، جایگزینی یک یا چند دندان به وسیله پروتز ثابت ، رستوریشن متکی بر ایمپلنت ، ترمیم همه دندان های یک قوس فکی و یا ترمیم کل سیستم دندانی طبقه بندی نمود.

به منظور توفیق در چنین کار سخت و دقیقی باید به تمامی جزئیات توجهی خاص مبذول داشت : از مصاحبه اولیه با بیمار و تشخیص گرفته تا مراحل عملی درمان و برنامه ریزی جلسات پیگیری پس از درمان ، در غیر این صورت نتایج هم برای بیمار و هم برای دندانپزشک ناامید کننده بوده و موجبات نارضایتی را به بار می آورد ، به نحوی که موجب سرخوردگی و از بین رفتن اعتماد بیمار می شود.

معمولا مشکلات و مسائلی که در حین و یا پس از درمان به وجود می آیند با خطاها و غفلت هایی که در مرحله گرفتن تاریخچه و معاینات اولیه رخ داده اند مرتبط است .

یک کلینسین بی تجربه ممکن است بدون در نظر گرفتن مشکلات احتمالی به تشخیص قطعی برسد و به یکباره مراحل درمانی را آغاز نماید.

طرح درمان مناسب مستلزم تشخیص صحیح است که لازمه آن جمع آوری اطلاعات مناسب و مرتبط با هم می باشد. یک تاریخچه کامل شامل ارزیابی جامع و فراگیر از سلامت عمومی و وضعیت دندانی ، نیازهای فردی ، اولویت ها و شرایط زندگی بیمار است.

پروتز ثابت دندان
  • ۹۸/۰۳/۰۹
  • Hadi Tajik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی